Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://libr.msu.by/handle/123456789/18051
Название: Спецыфіка прымянення метаду мазгавога штурму пры вывучэнні літаратуры ў школе
Авторы: Лугоўскі, А. І.
Ключевые слова: вучэбны працэс
агульнаадукацыйныя установы
мазгавы штурм
вывучэнне літаратуры
Дата публикации: 2021
Издательство: Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшова
Библиографическое описание: Лугоўскі, А. І. Спецыфіка прымянення метаду мазгавога штурму пры вывучэнні літаратуры ў школе / А. І. Лугоўскі // Куляшоўскія чытанні : зб. навук. арт. [Міжнар. навук. канф. “Куляшоўскія чытанні”, 20–29 красавіка 2021 г.] / пад агул. рэд. Т. І. Борбат. – Магілёў : МДУ імя А. А. Куляшова, 2021. – С. 269–274.
Краткий осмотр (реферат): У артыкуле ўзнімаецца праблема актывізацыі пазнавальнай дзейнасці вучняў агульнаадукацыйных устаноў у вучэбным працэсе. Характарызуюцца адметнасці прымянення мазгавога штурму як эфектыўнага метаду калектыўнага пошуку ісціны на ўроках літаратуры. Адначасова даказваецца, што мазгавы штурм не можа мець універсальны характар і пры выкарыстанні яго ў школьнай практыцы і асабліва пры вывучэнні такога спецыфічнага прадмета, як літаратура, неабходна значная педагагічная карэкціроўка.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://libr.msu.by/handle/123456789/18051
ISBN: 978-985-568-886-1
Располагается в коллекциях:2021 (Полный текст)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
377t.pdf676,76 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.