Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 275 по 294 из 20090 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Some issues of intensive reading teachingТадеуш, Т. Н.
2021Some social aspects of the legal regulation of economic insolvency (bankruptcy) in the Republic of BelarusKoren, T. A.
2022Spatial correlation network of china’s energy consumptionLiu, Xueyao
2018Specyfika religijności katolików z HomlaDworzecka, J.
1998Sports and gamesБабокина, С. А.; Додонова, И. В.
2019St. John Long-Suffering’s relics in the stories by cave guides of Kyiv Dormition Caves Lavra (late 18th – early 20th cent.)Kizlova, A.
2019Staatsziel DeutschКлатте, Х.
2022Stages of socialization of students in the process of formation of moral and legal cultureDyachkova, T. S.
2020Starodawne wierzenia religijne і początki chrystianizacji na terenach Słowiańiszczyzny WschodniejLasota, G. J.
2022Steam-технология в дополнительном образовании школьников по информатикеКолос, Н. А.
2018STEM-центр как форма организации исследовательской деятельности учащихсяКротов, В. М.; Клебанов, А. В.; Пахоменко, А. Н.; Тупицына, Н. Б.
2020Stosunki religijno-polityczne Rusi і Bizancjum w okresie Vl-X wiekόwLasota, G. J.
2015Structural semantic, communicative and pragmatic peculiarity of the popular science textYakubava, V.
2019Structure of the solutions of some problemsNinova, J. D.
2023Students’ attitude towards learning with the flipped teaching approachBadarch, Baigal
2017Stylistic Analysis of the poem ‘Rain’ by Edward Thomas and its TranslationКрюковская, Н. П.
2021Syntactic Parallelism in Literary Text (from the Perspective of the Relationship between Poetry and Prose)Nivina, I.V.
2016Teaching drama in classПинчукова, Т. П.
2021Teaching English online for undergraduate students: a case of the Mongolian University of Science and TechnologyZolzaya Choijin; Altanzul Nayantai
2019Teaching language for specific purposes - project descriptionKic-drgas, Joanna