Please use this identifier to cite or link to this item: https://libr.msu.by/handle/123456789/13397
Title: Структурна-кампазіцыйная арганізацыя вучэбнага тэксту
Authors: Васюковіч, Л. С.
Keywords: вучэбны тэкст
Issue Date: 2015
Publisher: Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшова
Citation: Васюковіч, Л. С. Структурна-кампазіцыйная арганізацыя вучэбнага тэксту / Л. С. Васюковіч // Веснік Магілёўскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. А. Куляшова. Сер. С. Псіхолага-педагагічныя навукі (педагогіка, псіхалогія, методыка). – 2015. – № 1 (45). – С. 86–92.
Abstract: Вучэбны тэкст характарызуецца не толькі ўстойлівым прадметным зместам, але і спецыфічнай структурна-кампазіцыйнай цэласнасцю, увасобленай у такіх тэкставых катэгорыях, як завершанасць, падзельнасць, звязнасць. Сэнсава-структурнымі сродкамі, якія прагназуюць змест лінгвістычнай інфармацыі, выступаюць: назва, пачатак, заключная частка, апорныя тэрміны, прагматычныя кампаненты тэксту. Прагматычныя кампаненты накіраваны на арганізацыю дыялога з чытачом. Маўленчае афармленне структурна-кампазіцыйных частак вучэбнага тэксту, абумоўленае асаблівасцямі дыдактычных задач, скіраваных на сістэмна-навуковы, рацыянальны выклад матэрыялу.
URI: http://libr.msu.by/handle/123456789/13397
Appears in Collections:2015, № 1 (45)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4374n.pdf159,12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.