Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://libr.msu.by/handle/123456789/14045
Название: Вучэбна-метадычны комплекс: праблемы стварэння i перспектывы выкарыстання (з вопыту выкладання гісторыі беларускай літаратуры, польскай мовы ва УА “МДУ імя А.А. Куляшова”)
Авторы: Макарэвіч, А. М.
Ключевые слова: методыка выкладання літаратуры
методыка выкладання мовы
вучэбна-метадычны комплекс
Дата публикации: 2008
Издательство: Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшова
Библиографическое описание: Макарэвіч, А. М. Вучэбна-метадычны комплекс: праблемы стварэння i перспектывы выкарыстання (з вопыту выкладання гісторыі беларускай літаратуры, польскай мовы ва УА “МДУ імя А.А. Куляшова”) / А. М. Макарэвіч // Веснік Магілёўскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. А. Куляшова. – 2008. – № 1 (29). – С. 230–236.
Краткий осмотр (реферат): Зыходзячы з вопыту працы аўтара, а таксама калег з БДУ з вучэбна-метадычнымі комплексамі, вызначаюцца мэты, задачы, структура комплексаў, характарызуюцца некаторыя з тых, якія ўжо маюцца. Прапаноўваецца два блокі комплексаў і схема іх стварэння. У якасці ілюстрацый характарызуецца комплекс, які створаны польскімі аўтарамі (Малгажата Малалепша, Анета Шымкевіч) для тых, хто вывучае польскую мову як замежную, а таксама першы блок вучэбна-метадычнага комплексу па вучэбнай дысцыпліне °Беларуская дзіцячая літаратура", створаны на кафедры беларускай літаратуры УА “МДУ імя А.А. Куляшова”. Выказваюцца прапановы адносна парадку стварэння вучэбна-метадычных комплекса і традыцыйнага тылу пад кіраўніцтвам Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://libr.msu.by/handle/123456789/14045
Располагается в коллекциях:№ 1 (29)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5063n.pdf230,41 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.