Please use this identifier to cite or link to this item: https://libr.msu.by/handle/123456789/14252
Title: Нейропсихологический подход к проблемам овладения детьми базовыми школьными навыками письма, чтения, счета в начальной школе
Authors: Давидович, А. А.
Кастюк, Н. В.
Keywords: нейропсихология
навыки обучения
Issue Date: 2006
Publisher: Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшова
Citation: Давидович, А. А. Нейропсихологический подход к проблемам овладения детьми базовыми школьными навыками письма, чтения, счета в начальной школе / А. А. Давидович, Н. В. Кастюк // Веснік Магілёўскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. А. Куляшова. – 2006. – № 1 (23). – С. 228–232.
Abstract: The article describes children with learning difficulties. It provides information on the research concerning the development of counting, reading and writing skills at the initial stage of training in the context of neuropsychological approach.
URI: http://libr.msu.by/handle/123456789/14252
Appears in Collections:№ 1 (23)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5303n.pdf187,82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.