Please use this identifier to cite or link to this item: https://libr.msu.by/handle/123456789/15043
Title: Pragmatic functions of discourse markers in English teaching
Authors: Linjiang Zhao
Keywords: дискурсивные маркеры
англоязычный педагогический дискурс
прагматические функции
discourse markers
English teaching
pragmatic functions
Issue Date: 2021
Publisher: Могилевский государственный университет имени А. А. Кулешова
Citation: Linjiang Zhao. Pragmatic functions of discourse markers in English teaching / Linjiang Zhao // На перекрестке культур: единство языка, литературы и образования – II : сб. науч. ст. II Междунар. науч.-практ. интернет-конф., 7–18 дек. 2020 г., Могилев / под ред. А. К. Шевцовой. – Могилев : МГУ имени А. А. Кулешова, 2021. – С. 145–148.
Abstract: Статья посвящена анализу дискурсивных маркеров в педагогическом дискурсе. Рассматриваются их прагматические функции и типология. This article focuses on the situation of discourse markers in English teaching. The author defines discourse markers and analyzes the pragmatic functions of discourse markers in English teaching from the perspective of teachers and students, which will have positive effects on English teaching activities.
URI: http://libr.msu.by/handle/123456789/15043
Appears in Collections:2021 (Полный текст)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5983n.pdf338,07 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.