Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://libr.msu.by/handle/123456789/13937
Название: Прафесійнае самавызначэнне старшакласнікаў у кантэксце сінергетычнай тэорыі самаарганізацыі
Авторы: Кавалевіч, М. С.
Ключевые слова: старшакласнікі
прафесійнае самавызначэнне
Дата публикации: 2009
Издательство: Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшова
Библиографическое описание: Кавалевіч, М. С. Прафесійнае самавызначэнне старшакласнікаў у кантэксце сінергетычнай тэорыі самаарганізацыі / М. С. Кавалевіч // Веснік Магілёўскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. А. Куляшова. – 2009. – № 2–3 (33). – С. 236–241.
Краткий осмотр (реферат): У артыкуле даследуюцца заканамернасці І законы арганізацыі прафесійнага самавызначэння сучасных старшакласнікаў. Арганізацыя прадстаўлена як дынамічны працэс па ўпарадкаванні дзеянняў аптанта, скіраваных на ажыццяўленне свядомага і самастойнага выбару. У якасці прыярытэтных выступаюць заканамернасці залежнасці эфектыўнасці арганізацыі прафесійнага самавызначэння ад яго адпаведнасці ўнутраным тэндэнцыям развіцця сістэмы і своечасовасці прымянення; залежнасці тэхналогіі арганізацыі прафесійнага самавызначэння aд фазнасці руху сістэмы ў працэсе яе станаўлення і развіцця, а таксама законы сінергіі, найменшых, самазберажэння, інфарматыўнасці-ўпарадкаванасці, адзінства аналізу і сінтэзу, антагенезу, узаемадзеяння арганізацыі і самаарганізацыі, кампазіцыі і прапарцыянальнасці, адзінства асобаснага развіцця і функцыянавання чалавека як суб'екта працы.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://libr.msu.by/handle/123456789/13937
Располагается в коллекциях:№ 2–3 (33)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4986n.pdf536,18 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.