Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://libr.msu.by/handle/123456789/14618
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГрыцаль, Т. М.-
dc.date.accessioned2021-03-04T12:12:25Z-
dc.date.available2021-03-04T12:12:25Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationГрыцаль, Т. М. Фарміраванне тэарэтыка-літаратурнай кампетэнцыі і мастацка-эстэтычнай культуры вучняў у працэсе вывучэння беларускай прозы ў старэйшых класах / Т. М. Грыцаль // Веснік Магілёўскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. А. Куляшова. – 2003. – № 4 (16). – С. 197–202.ru_RU
dc.identifier.urihttp://libr.msu.by/handle/123456789/14618-
dc.description.abstractАртыкул прысвечаны актуальнай праблеме ў методыцы выкладання беларускай літаратуры - вывучэнню сучаснай інтэлектуальнай прозы ў 11 класе. Матэрыял распрацаваны з улікам асноўных палажэнняў канцэпцыі літаратурнай адукацыі ў сярэдняй школе на прыкладзе аповесцей В. Быкава “Знак бяды", “У тумане”, а таксама твораў Ф. Дастаеўскага і А. Камю.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherМагілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшоваru_RU
dc.subjectбеларуская літаратураru_RU
dc.subjectбеларуская прозаru_RU
dc.subjectметодыка выкладання беларускай літаратурыru_RU
dc.subjectтэарэтыка-літаратурная кампетэнцыяru_RU
dc.subjectмастацка-эстэтычная культуря вучняўru_RU
dc.titleФарміраванне тэарэтыка-літаратурнай кампетэнцыі і мастацка-эстэтычнай культуры вучняў у працэсе вывучэння беларускай прозы ў старэйшых класахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:№ 4 (16)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5656n.pdf485,47 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.