Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://libr.msu.by/handle/123456789/14998
Название: Teaching English online for undergraduate students: a case of the Mongolian University of Science and Technology
Авторы: Zolzaya Choijin
Altanzul Nayantai
Ключевые слова: электронное обучение
технологии обучения
онлайн платформы
e-learning
attitude measurement
technology usage
online platform
Дата публикации: 2021
Издательство: Могилевский государственный университет имени А. А. Кулешова
Библиографическое описание: Zolzaya Choijin. Teaching English online for undergraduate students: a case of the Mongolian University of Science and Technology / Zolzaya Choijin, Altanzul Nayantai // На перекрестке культур: единство языка, литературы и образования – II : сб. науч. ст. II Междунар. науч.-практ. интернет-конф., 7–18 дек. 2020 г., Могилев / под ред. А. К. Шевцовой. – Могилев : МГУ имени А. А. Кулешова, 2021. – С. 303–307.
Краткий осмотр (реферат): В статье излагаются результаты анализа эффективности применения электронных технологий в процессе онлайн обучения иностранному языку, обсуждаются возможные трудности и предлагаются пути их преодоления. The purpose of this study is to reveal some problems facing with students while learning English online and measure students’ attitude toward e-learning. The study was conducted for undergraduate students involved in the e-learning process for a semester (16 weeks) at the Mongolian University of Science and Technology. The students participated in the survey completed 3 credit courses of Engineering English offered in the Bachelor s Degree Program of the university. At the end of the semester, we developed a study on the difficulties encountered in learning English online for undergraduate students. The study indicates that there are several problems with online access for students such as living in remote areas with no internet service, difficulties with communicating with teachers and skills with using technology. The study emphasizes that using the internet and new technology educators and learners can achieve their learning objectives. The study summarizes that focusing on the content development of the English course, improving the online platform of the university, and developing students ’ knowledge of the technology can be the part of our work in the future.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://libr.msu.by/handle/123456789/14998
Располагается в коллекциях:2021 (Полный текст)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6028n.pdf389,31 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.