Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://libr.msu.by/handle/123456789/18051
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛугоўскі, А. І.-
dc.date.accessioned2022-03-02T08:26:56Z-
dc.date.available2022-03-02T08:26:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛугоўскі, А. І. Спецыфіка прымянення метаду мазгавога штурму пры вывучэнні літаратуры ў школе / А. І. Лугоўскі // Куляшоўскія чытанні : зб. навук. арт. [Міжнар. навук. канф. “Куляшоўскія чытанні”, 20–29 красавіка 2021 г.] / пад агул. рэд. Т. І. Борбат. – Магілёў : МДУ імя А. А. Куляшова, 2021. – С. 269–274.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-568-886-1-
dc.identifier.urihttps://libr.msu.by/handle/123456789/18051-
dc.description.abstractУ артыкуле ўзнімаецца праблема актывізацыі пазнавальнай дзейнасці вучняў агульнаадукацыйных устаноў у вучэбным працэсе. Характарызуюцца адметнасці прымянення мазгавога штурму як эфектыўнага метаду калектыўнага пошуку ісціны на ўроках літаратуры. Адначасова даказваецца, што мазгавы штурм не можа мець універсальны характар і пры выкарыстанні яго ў школьнай практыцы і асабліва пры вывучэнні такога спецыфічнага прадмета, як літаратура, неабходна значная педагагічная карэкціроўка.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherМагілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшоваru_RU
dc.subjectвучэбны працэсru_RU
dc.subjectагульнаадукацыйныя установыru_RU
dc.subjectмазгавы штурмru_RU
dc.subjectвывучэнне літаратурыru_RU
dc.titleСпецыфіка прымянення метаду мазгавога штурму пры вывучэнні літаратуры ў школеru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:2021 (Полный текст)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
377t.pdf676,76 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.