Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://libr.msu.by/handle/123456789/18966
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСупранкова, Т. С.-
dc.date.accessioned2022-09-23T13:11:09Z-
dc.date.available2022-09-23T13:11:09Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСупранкова, Т. С. Вывучэнне фаўсціяны ў працэсе бесперапыннай адукацыі / Т. С. Супранкова // Философско-педагогические проблемы непрерывного образования : сб. науч. ст., 29 апр. 2022 г. [материалы V Междунар. науч.-практ. конф., г. Могилев] / под ред. Е. И. Снопковой. – Могилев : МГУ имени А. А. Кулешова, 2022. – С. 87–90.ru_RU
dc.identifier.uri978-985-580-966-0-
dc.identifier.urihttps://libr.msu.by/handle/123456789/18966-
dc.description.abstractАртыкул прысвечаны аналізу «Фаўста» Ё.В. Гётэ. На прыкладзе гэтага шэдэўра сусветнай класікі разглядаецца фармаванне каштоўнасных арыенціраў у студэнтаў пры аналізе мастацкага тэксту.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherМогилевский государственный университет имени А. А. Кулешоваru_RU
dc.subject«Фаўст»ru_RU
dc.subjectЁ.В. Гётэru_RU
dc.subjectаналіз мастацкага твораru_RU
dc.titleВывучэнне фаўсціяны ў працэсе бесперапыннай адукацыіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:2022

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
S 1052.pdf390,91 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.