Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://libr.msu.by/handle/123456789/23386
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАўтушэнка, Т. М.-
dc.date.accessioned2024-12-02T11:20:39Z-
dc.date.available2024-12-02T11:20:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАўтушэнка, Т. М. Фарміраванне чытацкіх здольнасцей вучняў пачатковых класаў у працэсе вывучэння філалагічных дысцыплін / Т. М. Аўтушэнка // Начальнае адукацыя: пытанні тэорыі, метадыкі, кадравага забеспячэння : зборнік артыкулаў Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі (20 сакавіка 2024 г.) / рэдкал.: Т. В. Гостэвіч [і інш.]; пад агульн. рэд. С. П. Чумаковай. – Магілёў : МДУ імя А. А. Куляшова, 2024. – С. 101–103.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libr.msu.by/handle/123456789/23386-
dc.description.abstractУ дадзеным артыкуле разгледзены метадычныя прыёмы, этапы фарміравання чытацкіх здольнасцей вучняў пачатковых класаў праз фарміраванне навыка чытання ўслых і моўчкі, правільны механізм успрымання мастацкага і навукова-пазнавальнага тэксту, развіццё ўмення працаваць з тэкстам, выпрацоўку адпаведных вучэбных і чытацкіх здольнасцей.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherМДУ им. А. А. Куляшоваru_RU
dc.subjectчытацкія здольнасціru_RU
dc.subjectфарміраваннеru_RU
dc.subjectметадычныя прыёмыru_RU
dc.subjectмастацкія творыru_RU
dc.titleФарміраванне чытацкіх здольнасцей вучняў пачатковых класаў у працэсе вывучэння філалагічных дысцыплінru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Страницы из 101.pdf127,83 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.