Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://libr.msu.by/handle/123456789/13397
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВасюковіч, Л. С.-
dc.date.accessioned2020-12-26T08:09:26Z-
dc.date.available2020-12-26T08:09:26Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВасюковіч, Л. С. Структурна-кампазіцыйная арганізацыя вучэбнага тэксту / Л. С. Васюковіч // Веснік Магілёўскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. А. Куляшова. Сер. С. Псіхолага-педагагічныя навукі (педагогіка, псіхалогія, методыка). – 2015. – № 1 (45). – С. 86–92.ru_RU
dc.identifier.urihttp://libr.msu.by/handle/123456789/13397-
dc.description.abstractВучэбны тэкст характарызуецца не толькі ўстойлівым прадметным зместам, але і спецыфічнай структурна-кампазіцыйнай цэласнасцю, увасобленай у такіх тэкставых катэгорыях, як завершанасць, падзельнасць, звязнасць. Сэнсава-структурнымі сродкамі, якія прагназуюць змест лінгвістычнай інфармацыі, выступаюць: назва, пачатак, заключная частка, апорныя тэрміны, прагматычныя кампаненты тэксту. Прагматычныя кампаненты накіраваны на арганізацыю дыялога з чытачом. Маўленчае афармленне структурна-кампазіцыйных частак вучэбнага тэксту, абумоўленае асаблівасцямі дыдактычных задач, скіраваных на сістэмна-навуковы, рацыянальны выклад матэрыялу.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherМагілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшоваru_RU
dc.subjectвучэбны тэкстru_RU
dc.titleСтруктурна-кампазіцыйная арганізацыя вучэбнага тэкстуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:2015, № 1 (45)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4374n.pdf159,12 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.