Please use this identifier to cite or link to this item:
https://libr.msu.by/handle/123456789/13397| Title: | Структурна-кампазіцыйная арганізацыя вучэбнага тэксту |
| Authors: | Васюковіч, Л. С. |
| Keywords: | вучэбны тэкст |
| Issue Date: | 2015 |
| Publisher: | Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшова |
| Citation: | Васюковіч, Л. С. Структурна-кампазіцыйная арганізацыя вучэбнага тэксту / Л. С. Васюковіч // Веснік Магілёўскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. А. Куляшова. Сер. С. Псіхолага-педагагічныя навукі (педагогіка, псіхалогія, методыка). – 2015. – № 1 (45). – С. 86–92. |
| Abstract: | Вучэбны тэкст характарызуецца не толькі ўстойлівым прадметным зместам, але і спецыфічнай структурна-кампазіцыйнай цэласнасцю, увасобленай у такіх тэкставых катэгорыях, як завершанасць, падзельнасць, звязнасць. Сэнсава-структурнымі сродкамі, якія прагназуюць змест лінгвістычнай інфармацыі, выступаюць: назва, пачатак, заключная частка, апорныя тэрміны, прагматычныя кампаненты тэксту. Прагматычныя кампаненты накіраваны на арганізацыю дыялога з чытачом. Маўленчае афармленне структурна-кампазіцыйных частак вучэбнага тэксту, абумоўленае асаблівасцямі дыдактычных задач, скіраваных на сістэмна-навуковы, рацыянальны выклад матэрыялу. |
| URI: | http://libr.msu.by/handle/123456789/13397 |
| Appears in Collections: | 2015, № 1 (45) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
