Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://libr.msu.by/handle/123456789/14254
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЖеланова, В. В.-
dc.date.accessioned2021-02-18T12:54:44Z-
dc.date.available2021-02-18T12:54:44Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЖеланова, В. В. Психологические аспекты самовоспитания личности школьника / В. В. Желанова // Веснік Магілёўскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. А. Куляшова. – 2006. – № 1 (23). – С. 218–224.ru_RU
dc.identifier.urihttp://libr.msu.by/handle/123456789/14254-
dc.description.abstractThe problem of self-education being one of the most urgent in personally-oriented pedagogics, the author of the article analyses some psychological basis of self-education, namely: consciousness as the aggregate of self-concept and self-appraisal of a person. The author also deals with such mechanisms of consiousness as self-knowledge and self-regulation. The article is of great interest to teachers and school psychologists who carry out the guiding function in the process of schoolchildren's self-education.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherМагілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшоваru_RU
dc.subjectпсихологияru_RU
dc.subjectшкольникиru_RU
dc.subjectсамовоспитаниеru_RU
dc.titleПсихологические аспекты самовоспитания личности школьникаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:№ 1 (23)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5301n.pdf263,61 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.