Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://libr.msu.by/handle/123456789/15991
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКамарова, І. А.-
dc.date.accessioned2021-07-21T13:12:58Z-
dc.date.available2021-07-21T13:12:58Z-
dc.date.issued1997-
dc.identifier.citationКамарова, І. Ёсць праблемы, ёсць перспектывы: дашкольная навука i практыка сёння / І. Камарова // Пралеска. – 1997. – № 8. – С. 29–30.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libr.msu.by/handle/123456789/15991-
dc.description.abstractДашкольны ўзрост з яуляецца падмуркам у фарміраванні асобы чалавека. Праз змест і методику работы з маленькім дзіцем у сям’і, дашкольнай установы мы закладваем основы светапогляду, сацыяльнай і псіхалагічнай культуры, развіваем наацыянальную сферу, што так неабходна потым школьніку, сталаму чалавеку, грамадзяніну. У сувязі з гэтым вучоныя і практыкі Магілёўскага края знтаходзяцца ў няспынным пошуку, звязаным з распрацоўкай зместу і методыкі работы і дзецьмі па розных напрамках выхавання і навучання. Кафедра педагогікі і методыкі дашкольнага выхавання Магілёўскага педагагічнага інстытута прымае актыўны ўдзел у распрацоўцы праграмных матэрыялаў для дзіцячых садоў і ўкараненні іх у практыку работы базавых дашкольных устаноў.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБеларускі Дом друкуru_RU
dc.subjectдашкольная педагогікаru_RU
dc.subjectМагілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшоваru_RU
dc.subjectкафедра педагогікі і методыкі дашкольнага выхаванняru_RU
dc.titleЁсць праблемы, ёсць перспектывы: дашкольная навука i практыка сённяru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Научные публикации

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6922n.pdf173,97 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.