Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://libr.msu.by/handle/123456789/20264
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Галіноўскі, А. В. | - |
dc.contributor.author | Жураўкоў, С. І. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-21T09:05:32Z | - |
dc.date.available | 2022-12-21T09:05:32Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Галіноўскі, А. В. Кампутарныя гульні на ўроках як сродак фарміравання цікавасці да вывучэння гісторыі / А. В. Галіноўскі, С. І. Жураўкоў // Копытинские чтения – V : сб. ст. Междунар. науч.-практ. конф., 23–24 марта 2022 г., г. Могилев / под общ. ред.: В. В. Табунова, А. М. Авласовича. – Могилев : МГУ имени А. А. Кулешова, 2022. – С. 78–79. | ru_RU |
dc.identifier.isbn | 978-985-568-988-2 | - |
dc.identifier.uri | https://libr.msu.by/handle/123456789/20264 | - |
dc.description.abstract | У артыкуле разглядаецца патэнцыял выкарыстання кампутарных гульняў для фарміравання цікавасці да вывучэння гісторыі. Аўтары раскрываюць іх вартасці і недахопы, фармулююць некаторыя агульныя прынцыпы і прыёмы іх прымянення ў межах выкладання гісторыі. Робіцца выснова, што кампутарныя гульні з гістарычным зместам з’яўляюцца, з аднаго боку, «лабараторыямі» па мадэляванні гістарычных падзей і працэсаў у мэтах развіцця гістарычнага мыслення, з другога – служаць візуальным дапаможнікам, у якім прадметы матэрыяльнай культуры народаў розных эпох прадстаўлены ў трохмерным малюнку. У віртуальнай рэальнасці кампутарных гульняў мінулае ствараецца, перапісваецца, выбудоўваецца зноў. Атрымаўшы агульную карціну кампутэрных захапленняў навучэнцаў, настаўнік можа смела выкарыстоўваць гульні для актывізацыі цікавасці вучняў да гісторыі. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшова | ru_RU |
dc.subject | кампутарныя гульні | ru_RU |
dc.subject | вывучэнне гісторыі | ru_RU |
dc.subject | варыятыўнасць | ru_RU |
dc.subject | віртуальная рэальнасць | ru_RU |
dc.subject | Assassin’s Creed | ru_RU |
dc.title | Кампутарныя гульні на ўроках як сродак фарміравання цікавасці да вывучэння гісторыі | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | 2022 (Полный текст) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
P53.pdf | 300,17 kB | Adobe PDF | ![]() Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.