Please use this identifier to cite or link to this item:
https://libr.msu.by/handle/123456789/20264
Title: | Кампутарныя гульні на ўроках як сродак фарміравання цікавасці да вывучэння гісторыі |
Authors: | Галіноўскі, А. В. Жураўкоў, С. І. |
Keywords: | кампутарныя гульні вывучэнне гісторыі варыятыўнасць віртуальная рэальнасць Assassin’s Creed |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшова |
Citation: | Галіноўскі, А. В. Кампутарныя гульні на ўроках як сродак фарміравання цікавасці да вывучэння гісторыі / А. В. Галіноўскі, С. І. Жураўкоў // Копытинские чтения – V : сб. ст. Междунар. науч.-практ. конф., 23–24 марта 2022 г., г. Могилев / под общ. ред.: В. В. Табунова, А. М. Авласовича. – Могилев : МГУ имени А. А. Кулешова, 2022. – С. 78–79. |
Abstract: | У артыкуле разглядаецца патэнцыял выкарыстання кампутарных гульняў для фарміравання цікавасці да вывучэння гісторыі. Аўтары раскрываюць іх вартасці і недахопы, фармулююць некаторыя агульныя прынцыпы і прыёмы іх прымянення ў межах выкладання гісторыі. Робіцца выснова, што кампутарныя гульні з гістарычным зместам з’яўляюцца, з аднаго боку, «лабараторыямі» па мадэляванні гістарычных падзей і працэсаў у мэтах развіцця гістарычнага мыслення, з другога – служаць візуальным дапаможнікам, у якім прадметы матэрыяльнай культуры народаў розных эпох прадстаўлены ў трохмерным малюнку. У віртуальнай рэальнасці кампутарных гульняў мінулае ствараецца, перапісваецца, выбудоўваецца зноў. Атрымаўшы агульную карціну кампутэрных захапленняў навучэнцаў, настаўнік можа смела выкарыстоўваць гульні для актывізацыі цікавасці вучняў да гісторыі. |
URI: | https://libr.msu.by/handle/123456789/20264 |
ISBN: | 978-985-568-988-2 |
Appears in Collections: | 2022 (Полный текст) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.