Please use this identifier to cite or link to this item: https://libr.msu.by/handle/123456789/25257
Title: Формы присутствия рекламы в СМИ
Authors: Горбачева, Д. А.
Keywords: реклама
средства массовой информации
маркетинговая деятельность
Issue Date: 2025
Publisher: МГУ имени А. А. Кулешова
Citation: Горбачева, Д. А. Формы присутствия рекламы в СМИ / Д. А. Горбачева // Молодая наука – 2025 : Междунар. науч.-практ. конф. студентов и аспирантов : материалы конф. / под ред. О. А. Лавшук, Н. В. Маковской. – Могилев : МГУ имени А. А. Кулешова, 2025. – С. 290–291.
URI: https://libr.msu.by/handle/123456789/25257
ISSN: 978-985-894-206-9
Appears in Collections:2025 (Полный текст)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
290-291 Горбачева.pdf526,96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.