Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://libr.msu.by/handle/123456789/5328
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСычэвіч, I. У.-
dc.date.accessioned2018-02-09T13:37:44Z-
dc.date.available2018-02-09T13:37:44Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСычэвіч, I. У. Станаўленне кампанентаў самаацэнкі малодшых школьнікаў ва ўмовах адукацыйнай інтэграцыі / I. У. Сычэвіч // Веснік Магілёўскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. А. Куляшова. – 2009. – № 1 (32). – С. 229–235.ru_RU
dc.identifier.urihttp://libr.msu.by/handle/123456789/5328-
dc.description.abstractУ артыкуле аутары аналізуюць праблему асаблівасцей развіцця эмацыянальнага і кагнітыўнага кампанентаў самаацэнкі малодшых школьнікаў з нармальным i затрыманым ncixічным развіццём інтэграваных класаў. Раскрываюцца механізмы разіцця абгрунтаванасці самаацэнкі ў дзяцей у сувязi з працэсам самаацэньвання. Прадстаўлены характарыстыкі абгрунтаванасці самаацэнкі дзяцей на розных узроставых этапах навучання ў пачатковай школе. Абгрунтаванасць самаацэнкі выяўляецца ў павелічэнні аргументаў, якія звязаны са зваротам суб'екта да аналізу працэсу і вынікау яго дзейнасці. Вынікі даследавання даюць магчымасць глыбей зразумець працэс iнтэграцыі малодшых школьнікаў з затрыманым псіхічным развіццём ва ўмовах агульнаадукацыйнай школы.-
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherМагілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшоваru_RU
dc.subjectПсихологияru_RU
dc.titleСтанаўленне кампанентаў самаацэнкі малодшых школьнікаў ва ўмовах адукацыйнай інтэграцыіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:№ 1 (32)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4345m.pdf824,12 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.