Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://libr.msu.by/handle/123456789/5328
Название: | Станаўленне кампанентаў самаацэнкі малодшых школьнікаў ва ўмовах адукацыйнай інтэграцыі |
Авторы: | Сычэвіч, I. У. |
Ключевые слова: | Психология |
Дата публикации: | 2009 |
Издательство: | Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшова |
Библиографическое описание: | Сычэвіч, I. У. Станаўленне кампанентаў самаацэнкі малодшых школьнікаў ва ўмовах адукацыйнай інтэграцыі / I. У. Сычэвіч // Веснік Магілёўскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. А. Куляшова. – 2009. – № 1 (32). – С. 229–235. |
Краткий осмотр (реферат): | У артыкуле аутары аналізуюць праблему асаблівасцей развіцця эмацыянальнага і кагнітыўнага кампанентаў самаацэнкі малодшых школьнікаў з нармальным i затрыманым ncixічным развіццём інтэграваных класаў. Раскрываюцца механізмы разіцця абгрунтаванасці самаацэнкі ў дзяцей у сувязi з працэсам самаацэньвання. Прадстаўлены характарыстыкі абгрунтаванасці самаацэнкі дзяцей на розных узроставых этапах навучання ў пачатковай школе. Абгрунтаванасць самаацэнкі выяўляецца ў павелічэнні аргументаў, якія звязаны са зваротам суб'екта да аналізу працэсу і вынікау яго дзейнасці. Вынікі даследавання даюць магчымасць глыбей зразумець працэс iнтэграцыі малодшых школьнікаў з затрыманым псіхічным развіццём ва ўмовах агульнаадукацыйнай школы. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://libr.msu.by/handle/123456789/5328 |
Располагается в коллекциях: | № 1 (32) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
4345m.pdf | 824,12 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.