Please use this identifier to cite or link to this item: https://libr.msu.by/handle/123456789/9199
Title: Модель восприятия товара потребителями
Authors: Осипенко, Н. А.
Keywords: Экономика
Маркетинг
Issue Date: 2015
Publisher: Могилевский государственный университет имени А. А. Кулешова
Citation: Осипенко, Н. А. Модель восприятия товара потребителями / Н. А. Осипенко // Итоги научных исследований ученых МГУ имени А. А. Кулешова 2014 г. : сборник научных статей / под ред. Е. К. Сычовой. – Могилев : МГУ имени А. А. Кулешова, 2015. – С. 52–55.
URI: http://libr.msu.by/handle/123456789/9199
Appears in Collections:2015 (Полный текст)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
302n.pdf800,36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.