Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://libr.msu.by/handle/123456789/13397
Название: Структурна-кампазіцыйная арганізацыя вучэбнага тэксту
Авторы: Васюковіч, Л. С.
Ключевые слова: вучэбны тэкст
Дата публикации: 2015
Издательство: Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшова
Библиографическое описание: Васюковіч, Л. С. Структурна-кампазіцыйная арганізацыя вучэбнага тэксту / Л. С. Васюковіч // Веснік Магілёўскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. А. Куляшова. Сер. С. Псіхолага-педагагічныя навукі (педагогіка, псіхалогія, методыка). – 2015. – № 1 (45). – С. 86–92.
Краткий осмотр (реферат): Вучэбны тэкст характарызуецца не толькі ўстойлівым прадметным зместам, але і спецыфічнай структурна-кампазіцыйнай цэласнасцю, увасобленай у такіх тэкставых катэгорыях, як завершанасць, падзельнасць, звязнасць. Сэнсава-структурнымі сродкамі, якія прагназуюць змест лінгвістычнай інфармацыі, выступаюць: назва, пачатак, заключная частка, апорныя тэрміны, прагматычныя кампаненты тэксту. Прагматычныя кампаненты накіраваны на арганізацыю дыялога з чытачом. Маўленчае афармленне структурна-кампазіцыйных частак вучэбнага тэксту, абумоўленае асаблівасцямі дыдактычных задач, скіраваных на сістэмна-навуковы, рацыянальны выклад матэрыялу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://libr.msu.by/handle/123456789/13397
Располагается в коллекциях:2015, № 1 (45)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4374n.pdf159,12 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.