Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://libr.msu.by/handle/123456789/13397
Название: | Структурна-кампазіцыйная арганізацыя вучэбнага тэксту |
Авторы: | Васюковіч, Л. С. |
Ключевые слова: | вучэбны тэкст |
Дата публикации: | 2015 |
Издательство: | Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшова |
Библиографическое описание: | Васюковіч, Л. С. Структурна-кампазіцыйная арганізацыя вучэбнага тэксту / Л. С. Васюковіч // Веснік Магілёўскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. А. Куляшова. Сер. С. Псіхолага-педагагічныя навукі (педагогіка, псіхалогія, методыка). – 2015. – № 1 (45). – С. 86–92. |
Краткий осмотр (реферат): | Вучэбны тэкст характарызуецца не толькі ўстойлівым прадметным зместам, але і спецыфічнай структурна-кампазіцыйнай цэласнасцю, увасобленай у такіх тэкставых катэгорыях, як завершанасць, падзельнасць, звязнасць. Сэнсава-структурнымі сродкамі, якія прагназуюць змест лінгвістычнай інфармацыі, выступаюць: назва, пачатак, заключная частка, апорныя тэрміны, прагматычныя кампаненты тэксту. Прагматычныя кампаненты накіраваны на арганізацыю дыялога з чытачом. Маўленчае афармленне структурна-кампазіцыйных частак вучэбнага тэксту, абумоўленае асаблівасцямі дыдактычных задач, скіраваных на сістэмна-навуковы, рацыянальны выклад матэрыялу. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://libr.msu.by/handle/123456789/13397 |
Располагается в коллекциях: | 2015, № 1 (45) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
4374n.pdf | 159,12 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.