Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://libr.msu.by/handle/123456789/14254
Название: Психологические аспекты самовоспитания личности школьника
Авторы: Желанова, В. В.
Ключевые слова: психология
школьники
самовоспитание
Дата публикации: 2006
Издательство: Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшова
Библиографическое описание: Желанова, В. В. Психологические аспекты самовоспитания личности школьника / В. В. Желанова // Веснік Магілёўскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. А. Куляшова. – 2006. – № 1 (23). – С. 218–224.
Краткий осмотр (реферат): The problem of self-education being one of the most urgent in personally-oriented pedagogics, the author of the article analyses some psychological basis of self-education, namely: consciousness as the aggregate of self-concept and self-appraisal of a person. The author also deals with such mechanisms of consiousness as self-knowledge and self-regulation. The article is of great interest to teachers and school psychologists who carry out the guiding function in the process of schoolchildren's self-education.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://libr.msu.by/handle/123456789/14254
Располагается в коллекциях:№ 1 (23)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5301n.pdf263,61 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.