Please use this identifier to cite or link to this item:
https://libr.msu.by/handle/123456789/16039| Title: | Рух – гульні аснова |
| Authors: | Шышкіна, В. А. |
| Keywords: | дашкольная педагогіка дзеці старэйшага дашкольнага ўзросту фізічнае выхаванне гульні дыдактычныя гульні |
| Issue Date: | 1999 |
| Publisher: | Беларускі Дом друку |
| Citation: | Шышкіна, В. Рух – гульні аснова: дыдактычныя гульні па фізічным выхаванні для дзяцей старэйшага дашкольнага ўзросту / В. Шышкіна // Пралеска. – 1999. – № 4. – С. 22–24. |
| Abstract: | Асноўнае прызначэнне дыдактычных гульняў – умацаванне адукацыйнай накіраванасці ў навучанні дзяцей рухамі. Сам pyx застаецца абавязковым компонентам гульняў, але выступае ўжо не толькі як канкрэтнае рухальнае дзеянне, две трэба атрымаць вызначаныя колькасныя і якасныя паказчыкі, але іў якасці пазнавальнага аб’екта. Праз гульні дзеці знаёмяцца з разнастайнасцю рухаў, іх прызначэннем: вучацца дыферэнцыраваць рухі па відах і способах выканання; суадносіць, параўноўваць выконваемыя рухі зрухальнымі эталонамі; практыкуюцца ў прымяненні рухаў у незвычайных абставінах. 3 дапамогай дыдактычных гульняў арганізуецца дадатковае ўспрыманне, распазнаванне рухаў не толькі па знешнім дзеянні, але і па апісанні словамі. Такім чынам дзеці вучацца рабіць абагульненні, групаваць рухі па вызначаных уласцівасцях. Дыдактычныя гульні можно выкарыстоўваць на занятках па фізкультуры, а таксама ў паўсядзённым жыцці ў час самастойнай рухальнай дзейнасці дзяцей пяці – сямі гадоў. Працягласць гульняў складае 7 – 10 хвілін. Гульні патрабуюць папярэдняй подрыхтоўкі на фізкультурных занятках і ў час самастойнай дзейнасці дзяцей. |
| URI: | https://libr.msu.by/handle/123456789/16039 |
| Appears in Collections: | Научные публикации |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
