Please use this identifier to cite or link to this item: https://libr.msu.by/handle/123456789/16039
Title: Рух – гульні аснова
Authors: Шышкіна, В. А.
Keywords: дашкольная педагогіка
дзеці старэйшага дашкольнага ўзросту
фізічнае выхаванне
гульні
дыдактычныя гульні
Issue Date: 1999
Publisher: Беларускі Дом друку
Citation: Шышкіна, В. Рух – гульні аснова: дыдактычныя гульні па фізічным выхаванні для дзяцей старэйшага дашкольнага ўзросту / В. Шышкіна // Пралеска. – 1999. – № 4. – С. 22–24.
Abstract: Асноўнае прызначэнне дыдактычных гульняў – умацаванне адукацыйнай накіраванасці ў навучанні дзяцей рухамі. Сам pyx застаецца абавязковым компонентам гульняў, але выступае ўжо не толькі як канкрэтнае рухальнае дзеянне, две трэба атрымаць вызначаныя колькасныя і якасныя паказчыкі, але іў якасці пазнавальнага аб’екта. Праз гульні дзеці знаёмяцца з разнастайнасцю рухаў, іх прызначэннем: вучацца дыферэнцыраваць рухі па відах і способах выканання; суадносіць, параўноўваць выконваемыя рухі зрухальнымі эталонамі; практыкуюцца ў прымяненні рухаў у незвычайных абставінах. 3 дапамогай дыдактычных гульняў арганізуецца дадатковае ўспрыманне, распазнаванне рухаў не толькі па знешнім дзеянні, але і па апісанні словамі. Такім чынам дзеці вучацца рабіць абагульненні, групаваць рухі па вызначаных уласцівасцях. Дыдактычныя гульні можно выкарыстоўваць на занятках па фізкультуры, а таксама ў паўсядзённым жыцці ў час самастойнай рухальнай дзейнасці дзяцей пяці – сямі гадоў. Працягласць гульняў складае 7 – 10 хвілін. Гульні патрабуюць папярэдняй подрыхтоўкі на фізкультурных занятках і ў час самастойнай дзейнасці дзяцей.
URI: https://libr.msu.by/handle/123456789/16039
Appears in Collections:Научные публикации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6970n.pdf199,86 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.