Please use this identifier to cite or link to this item: https://libr.msu.by/handle/123456789/17479
Title: Advertising discourse according to the theory of speech acts
Authors: Марченко, К. С.
Keywords: языкознание
Issue Date: 2021
Publisher: Могилевский государственный университет имени А. А. Кулешова
Citation: Марченко, К. С. Advertising discourse according to the theory of speech acts / К. С. Марченко // Молодая наука – 2020 : региональная научно-практическая конференция студентов и аспирантов вузов Мог. обл. : материалы конф. / под ред. О. А. Лавшук, Н. В. Маковской. – Могилев : МГУ имени А. А. Кулешова, 2021. – С. 81.
URI: https://libr.msu.by/handle/123456789/17479
ISBN: 978-985-568-860-1
Appears in Collections:2021 (Полный текст)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S575.pdf258,08 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.