Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://libr.msu.by/handle/123456789/18051
Название: | Спецыфіка прымянення метаду мазгавога штурму пры вывучэнні літаратуры ў школе |
Авторы: | Лугоўскі, А. І. |
Ключевые слова: | вучэбны працэс агульнаадукацыйныя установы мазгавы штурм вывучэнне літаратуры |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшова |
Библиографическое описание: | Лугоўскі, А. І. Спецыфіка прымянення метаду мазгавога штурму пры вывучэнні літаратуры ў школе / А. І. Лугоўскі // Куляшоўскія чытанні : зб. навук. арт. [Міжнар. навук. канф. “Куляшоўскія чытанні”, 20–29 красавіка 2021 г.] / пад агул. рэд. Т. І. Борбат. – Магілёў : МДУ імя А. А. Куляшова, 2021. – С. 269–274. |
Краткий осмотр (реферат): | У артыкуле ўзнімаецца праблема актывізацыі пазнавальнай дзейнасці вучняў агульнаадукацыйных устаноў у вучэбным працэсе. Характарызуюцца адметнасці прымянення мазгавога штурму як эфектыўнага метаду калектыўнага пошуку ісціны на ўроках літаратуры. Адначасова даказваецца, што мазгавы штурм не можа мець універсальны характар і пры выкарыстанні яго ў школьнай практыцы і асабліва пры вывучэнні такога спецыфічнага прадмета, як літаратура, неабходна значная педагагічная карэкціроўка. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://libr.msu.by/handle/123456789/18051 |
ISBN: | 978-985-568-886-1 |
Располагается в коллекциях: | 2021 (Полный текст) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
377t.pdf | 676,76 kB | Adobe PDF | ![]() Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.