Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
русский
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Электронный архив библиотеки МГУ имени А. А. Кулешова
Search
Search:
All of DSpace
Материалы конференций
Международные конференции
Философско-педагогические проблемы непрерывного образования
2015
2016
2018
2020
2022
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-3 of 3 (Search time: 0.016 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2020
Использование интегрированных уроков как способ повышения мотивации и формирования метапредметных навыков учащихся на уроках английского языка на II ступени обучения
Кочеткова, О. Н.
2020
Внедрение модели станционного обучения для управления познавательной деятельностью учащихся средней школы
Жуковская, Т. И.
2020
Навукова-педагагічная дзейнасць Ф. А. Бельскага: практыка-арыентаваная парадыгма
Бельскі, А. І.
Discover
Author
1
Бельскі, А. І.
1
Жуковская, Т. И.
1
Кочеткова, О. Н.
Subject
2
мотивация
1
интегрированный
1
межпредметные связи
1
метапредметный
1
метод станционного обучения
1
методы
1
образование
1
обучение
1
педагог
1
педагогическая практика
.
next >