Please use this identifier to cite or link to this item: https://libr.msu.by/handle/123456789/23820
Title: Лингвистическая реализация эмбиентной рекламы
Authors: Белоусова, Д. Д.
Keywords: эмбиентная реклама
медийный дискурс
маркетинг
ambient advertising
media discourse
marketing
Issue Date: 2025
Publisher: МГУ имени А. А. Кулешова
Citation: Белоусова, Д. Д. Лингвистическая реализация эмбиентной рекламы / Д. Д. Белоусова // На перекрестке культур: единство языка, литературы и образования – IV : сб. науч. ст. по материалам IV Междунар. науч.-практ. интернет-конф., 16–20 дек. 2024 г., Могилев / под ред. А. К. Шевцовой. – Могилев : МГУ имени А.А. Кулешова, 2025. – С. 33–37.
Abstract: The article is devoted to the study of ambient advertising as an innovative direction in marketing, which uses non-standard approaches to interact with the target audience through the environment. The authors examine the key characteristics, classification, and expressive means of ambient advertising, emphasizing its ability to surprise, engage, and effectively influence consumers.
Description: Статья посвящена исследованию эмбиентной рекламы как инновационного направления в маркетинге, которое использует нестандартные подходы для взаимодействия с целевой аудиторией через окружающую среду. Авторы рассматривают ключевые характеристики, классификацию и выразительные средства эмбиентной рекламы, подчеркивая её способность удивлять, вовлекать и эффективно воздействовать на потребителей.
URI: https://libr.msu.by/handle/123456789/23820
ISSN: 978-985-894-176-5
Appears in Collections:2025 (Полный текст)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33-36 белоусова.pdf729,09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.