Please use this identifier to cite or link to this item: https://libr.msu.by/handle/123456789/24958
Title: Афористичность рекламного текста в английском языке
Authors: Наджи, А. А.
Keywords: английский язык
афористичность
афоризмы
рекламный текст
каламбур
Issue Date: 2025
Publisher: МГУ имени А. А. Кулешова
Citation: Наджи, А. А. Афористичность рекламного текста в английском языке / А. А. Наджи // Молодая наука – 2025 : Междунар. науч.-практ. конф. студентов и аспирантов : материалы конф. / под ред. О. А. Лавшук, Н. В. Маковской. – Могилев : МГУ имени А. А. Кулешова, 2025. – С. 83–84.
URI: https://libr.msu.by/handle/123456789/24958
ISSN: 978-985-894-206-9
Appears in Collections:2025 (Полный текст)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
83-84 Наджи.pdf518,82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.