Please use this identifier to cite or link to this item: https://libr.msu.by/handle/123456789/9188
Title: Маркетинговое исследование восприятия товара потребителями
Authors: Осипенко, Н. А.
Keywords: Экономика
Маркетинг
Issue Date: 2015
Publisher: А. Н. Вараксин
Citation: Осипенко, Н. А. Маркетинговое исследование восприятия товара потребителями / Н. А. Осипенко // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / под общ. ред. И. Л. Акулича. – Минск : А. Н. Вараксин, 2015. – С. 310–313.
URI: http://libr.msu.by/handle/123456789/9188
Appears in Collections:Научные публикации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
296n.pdf764,23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.