Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://libr.msu.by/handle/123456789/20264
Название: Кампутарныя гульні на ўроках як сродак фарміравання цікавасці да вывучэння гісторыі
Авторы: Галіноўскі, А. В.
Жураўкоў, С. І.
Ключевые слова: кампутарныя гульні
вывучэнне гісторыі
варыятыўнасць
віртуальная рэальнасць
Assassin’s Creed
Дата публикации: 2022
Издательство: Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшова
Библиографическое описание: Галіноўскі, А. В. Кампутарныя гульні на ўроках як сродак фарміравання цікавасці да вывучэння гісторыі / А. В. Галіноўскі, С. І. Жураўкоў // Копытинские чтения – V : сб. ст. Междунар. науч.-практ. конф., 23–24 марта 2022 г., г. Могилев / под общ. ред.: В. В. Табунова, А. М. Авласовича. – Могилев : МГУ имени А. А. Кулешова, 2022. – С. 78–79.
Краткий осмотр (реферат): У артыкуле разглядаецца патэнцыял выкарыстання кампутарных гульняў для фарміравання цікавасці да вывучэння гісторыі. Аўтары раскрываюць іх вартасці і недахопы, фармулююць некаторыя агульныя прынцыпы і прыёмы іх прымянення ў межах выкладання гісторыі. Робіцца выснова, што кампутарныя гульні з гістарычным зместам з’яўляюцца, з аднаго боку, «лабараторыямі» па мадэляванні гістарычных падзей і працэсаў у мэтах развіцця гістарычнага мыслення, з другога – служаць візуальным дапаможнікам, у якім прадметы матэрыяльнай культуры народаў розных эпох прадстаўлены ў трохмерным малюнку. У віртуальнай рэальнасці кампутарных гульняў мінулае ствараецца, перапісваецца, выбудоўваецца зноў. Атрымаўшы агульную карціну кампутэрных захапленняў навучэнцаў, настаўнік можа смела выкарыстоўваць гульні для актывізацыі цікавасці вучняў да гісторыі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://libr.msu.by/handle/123456789/20264
ISBN: 978-985-568-988-2
Располагается в коллекциях:2022 (Полный текст)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
P53.pdf300,17 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.