Please use this identifier to cite or link to this item: https://libr.msu.by/handle/123456789/23283
Title: Гипербола как средство создания привлекательного образа учреждений здравоохранения (на материале англоязычных слоганов)
Authors: Рубанова, Е. В.
Keywords: advertising
advertising discourse
slogan
hyperbole
hyperbolization
syncretism
Issue Date: 2024
Publisher: МДУ им. А. А. Куляшова
Citation: Рубанова, Е. В. Гипербола как средство создания привлекательного образа учреждений здравоохранения (на материале англоязычных слоганов) / Е. В. Рубанова // Восточнославянские языки и литературы в европейском контексте - VIII : сборник научных статей / под ред. Е. Е. Иванова. - Могилев : МГУ имени А. А. Кулешова, 2024. - С. 210–213.
Abstract: The article highlights the English-language advertising slogans of healthcare institutions based on hyperbole, identifies the characteristics of advertised services subject to conscious exaggeration in advertising discourse, and reveals the means of hyperbolization.
URI: https://libr.msu.by/handle/123456789/23283
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
245-248.pdf723,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.