Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://libr.msu.by/handle/123456789/14250
Название: | Особенности развития академической Я–концепции младшего школьника |
Авторы: | Карпекова, Т. А. |
Ключевые слова: | психология школьники |
Дата публикации: | 2006 |
Издательство: | Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшова |
Библиографическое описание: | Карпекова, Т. А. Особенности развития академической Я–концепции младшего школьника / Т. А. Карпекова // Веснік Магілёўскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. А. Куляшова. – 2006. – № 1 (23). – С. 236–239. |
Краткий осмотр (реферат): | The article is devoted to an actual problem of academic self-concept development in children of primary school. The definition of self-concept and basic theoretical ideas about this category are given. The significant issues and tendencies of academic self-concept in 6-7 year-old children are presented. The main characteristics of academic self-concept in primary school children from fslfnily and orphanage are described in this article. The article gives a comparative analysis of academic self-concept developing in children from family and orphanage. Gender differences of the given phenomenon are also considered. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://libr.msu.by/handle/123456789/14250 |
Располагается в коллекциях: | № 1 (23) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
5305n.pdf | 136,81 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.