Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://libr.msu.by/handle/123456789/14250
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карпекова, Т. А. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-18T12:45:15Z | - |
dc.date.available | 2021-02-18T12:45:15Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Карпекова, Т. А. Особенности развития академической Я–концепции младшего школьника / Т. А. Карпекова // Веснік Магілёўскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. А. Куляшова. – 2006. – № 1 (23). – С. 236–239. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://libr.msu.by/handle/123456789/14250 | - |
dc.description.abstract | The article is devoted to an actual problem of academic self-concept development in children of primary school. The definition of self-concept and basic theoretical ideas about this category are given. The significant issues and tendencies of academic self-concept in 6-7 year-old children are presented. The main characteristics of academic self-concept in primary school children from fslfnily and orphanage are described in this article. The article gives a comparative analysis of academic self-concept developing in children from family and orphanage. Gender differences of the given phenomenon are also considered. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшова | ru_RU |
dc.subject | психология | ru_RU |
dc.subject | школьники | ru_RU |
dc.title | Особенности развития академической Я–концепции младшего школьника | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | № 1 (23) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
5305n.pdf | 136,81 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.