Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://libr.msu.by/handle/123456789/14250
Название: Особенности развития академической Я–концепции младшего школьника
Авторы: Карпекова, Т. А.
Ключевые слова: психология
школьники
Дата публикации: 2006
Издательство: Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А. А. Куляшова
Библиографическое описание: Карпекова, Т. А. Особенности развития академической Я–концепции младшего школьника / Т. А. Карпекова // Веснік Магілёўскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя А. А. Куляшова. – 2006. – № 1 (23). – С. 236–239.
Краткий осмотр (реферат): The article is devoted to an actual problem of academic self-concept development in children of primary school. The definition of self-concept and basic theoretical ideas about this category are given. The significant issues and tendencies of academic self-concept in 6-7 year-old children are presented. The main characteristics of academic self-concept in primary school children from fslfnily and orphanage are described in this article. The article gives a comparative analysis of academic self-concept developing in children from family and orphanage. Gender differences of the given phenomenon are also considered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://libr.msu.by/handle/123456789/14250
Располагается в коллекциях:№ 1 (23)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5305n.pdf136,81 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.