Please use this identifier to cite or link to this item: https://libr.msu.by/handle/123456789/24415
Title: «Перевернутый класс» как подход в обучении иностранным языкам
Authors: Есионова, Ю. В.
Keywords: перевернутое обучение
перевернутый класс
подход в обучении
образование
Flipped learning
flipped classroom
approaches of teaching
education
Issue Date: 2025
Publisher: МГУ имени А. А. Кулешова
Citation: Есионова, Ю. В. «Перевернутый класс» как подход в обучении иностранным языкам / Ю. В. Есионова // Немецкий язык – лингводидактическое обеспечение и методика преподавания – ІV : сб. науч. статей, посвященный памяти Сергея Александровича Носкова (1943–2018) / под ред. Е. Е. Иванова. – Могилев : МГУ имени А. А. Кулешова, 2025. – 1 CD-ROM. – С. 175–177.
Abstract: «Flipped class» is a learner-centered approach that aims to improve the quality of different lessons. Recently, this approach has been actively used by teachers of various disciplines. The purpose of this work is to draw attention to this approach, as well as to consider its advantages.
Description: В статье рассматривается «перевернутый класс» – ориентированный на ученика подход, суть которого состоит в повышении качества уроков. В последнее время этот подход активно используется преподавателями различных дисциплин. Цель исследования – привлечение внимания к данному подходу, а также рассмотрение его преимуществ.
URI: https://libr.msu.by/handle/123456789/24415
ISSN: 978-985-894-193-2
Appears in Collections:2025 (Полный текст)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
175-177 Есионова.pdf579,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.